mandag 3. oktober 2011

NIBs utfordring, "på tapeten"




9 kommentarer:

  1. Det er bare så nydelig, så nostalgia deluxe;)

    SvarSlett
  2. Kan du komma hjem te meg og å fiksa????? PLEASE !!!!

    SvarSlett
  3. Wilhelmine: tusen, tusen takk, du varmer mitt hjerte :-) Ingvild: TULLING, du klarer det utmerket selv :-)

    SvarSlett
  4. Lykke til!
    Nydelig hjem du har!

    Mvh Jeanette

    SvarSlett
  5. Fiiineste tapeten!!
    *ønsker meg*
    Lykke til!:)
    klem

    SvarSlett
  6. Fiin tapet i et herlig hjem! Gleder meg til å følge deg videre. Bli gjerne med på min gi-bort om du vil! :) Lillian

    SvarSlett
  7. Ah! Så glad for at eg fant deg igjen:-) Hadde "mysta" deg litt... Var du på bloggefrukosten i Grieghallen? Hadde ikkje någe som ligna kontroll ein gong - me var så monge! Neste år får me ha navneskilt, trur eg;-) Nå skal eg lima deg rett inn i bloggrullen min, så veit eg kor eg har deg!! NYDELIG stue, fargar... Tapeten var råfin! Digge!

    SvarSlett
  8. Kjempelekkert - helt forelsket ble jeg :)

    SvarSlett